pioter
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno
|
Wysłany: Pon 13:30, 12 Lis 2007 Temat postu: Zaczynamy! |
|
|
No dobra!
Skoro już się pracą podzieliliśmy to każdy może robić swoje.
Dopóki nie określę jakichś standardów to na razie może to wyglądać tak:
Kod - ( czyli ja ) orientuje się w jakiej postaci mają być przekazane zrobione przez was części projektu i za 2 tygodnie przedstawiam wnioski
Model - Uczy się blendera ( w 2 tygodnie, żeby umiał już coś tam robić ) i próbuje przesłać mi jakiś projekt ( prosty domek,pudło albo coś w tym stylu )
abym mógł zobaczyć co wyjdzie po konwersji tego na crystal space.
Tekstury - Można już się zająć teksturami "pewniakami" czyli ściany, albo zewnętrzny tynk budynku. Trzeba by się też dowiedzieć w jakim formacie mają być tekstury ( ja wiem na razie tyle, że ich rozmiar to ma być potęgą 2 czyli 16 x 16 , 512 x 512, 32x32 itp. ).
Oświetlenie - nie ma na razie tutaj zbyt wiele praktycznych prac w tej części projektu, więc będze to czas bierny czyli zdobywanie informacji na temat oświetlenia w 3D ( zarówno z netu jak i z innych źródeł. Oraz z dokumentacji )
Fizyka - Tak jak wyżej, ale do zdobycia jest wiedza z dokumentacji z tematy Collision Detection - Co to jest ?? Jak się to implementuje ??
Do jutra postaram się zestawić szersze informacje na temat instalacji Crystal Space oraz wyślę kod źródłowy programu w którym będzie można testować zarówno fizykę jak i oświetlenie ( wraz z informacją jak to skompilować ). Ta informacja nie dotyczy na razie Tekstur i modelu którzy mają inną robotę.
Zatem Panowie życzę powodzenie i zaczynamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|