pioter
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno
|
Wysłany: Pon 11:28, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wszelkie wg mnie ( więcej nie mam sensu wymieniać ) za i przeciw jakie mam w stosunku do OGRE i Crystal Space i dlaczego wybrałem Crystal Space
Crystal Space:
- Da się skompilować
- Można w nim w bardzo prosty sposób umieszczać wszystkie interesujące nas obiekty
- Prosta koncepcja przedstawiona w dokumentacji
- Wyczerpująca dokumentacja
- Napisałem w nim już programy i wiem jak powinien być zrobiony nasz projekt
- W każdej kategorii podziału prac jest sporo do opowiedzenia więc nie będzie wiało nudą
OGRE 3D :
- Prosty kod źródłowy
- Problemy z kompilacją ( duużo większe niż w Crystal Space )
- Przejrzysta dokumentacja ( ta w formie OGRE Wiki, gdyż ta standardowa jest mizerna )
- Nie napisałem niestety tam jeszcze żadnego swojego programu ( głównie ze względu na czas jaki poświęciłem Crystal Space
Mój wybór To Crytal Space, gdyż poświęciłem na niego już sporo czasu i szkoda by mi było go zmarnować. A tak w ogóle to myśle, że obojętnie jaki silnik wybierzemy, gdyż mają podobne możliwości.
Ale jeśli tylko zobaczycie śnieg zrobiony w Crystal Space to się zakochacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|