Autor |
Wiadomość |
pioter |
Wysłany: Czw 13:53, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
Białkowski zaakceptował podział pracy jaki mu przedstawiłem, tak więc uznajmy, że jest on ostateczny i nastawiajmy się na ten właśnie podział.
Przymyślcie wszystko dzisiaj i w piątek zrobimy podział |
|
|
marmw |
Wysłany: Wto 18:29, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
To ja zdecydowanie tekstury, chociaż blender też mnie zainteresował, bynajmniej jego możliwości
Czyli albo tekstury, albo model, na pewno coś graficznego. |
|
|
egon |
Wysłany: Wto 0:57, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
ok to może ja:
Tekstura - odpada
Oświetlenie - odpada
Model - odpada
Fizyka, kod główny - w tych dziedzinach bym się widział
Co nie znaczy że jestem ekspert w programowaniu. No ale w grafice to już wogole jestem noga i mnie to nie pociąga.
Ale chyba najbardziej jestem za fizyka - choć to słowo nie zbyt mi pasuje
Ale jest to dla mnie interesujące - postać którą bedziemy chodzić po wydziale jak i jej ruchy.
Reasumując - Fizyka lub kod główny - co nie znaczy że się nie podjeme inne czynności
Kod główny może jednak bym sobie odpuścił ze względu na slaby sprzęt jaki posiadam |
|
|
pioter |
Wysłany: Pon 12:01, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
Poniżej przedstawiłem ogólną tabelkę obrazującą mniej więcej podział pracy:
Napisałem ją , gdyż uważam, że zanim się spotkamy w piątek to każdy powinien okreslić wtępnie której części projektu może się podjąć.
Można pisać tutaj albo jak ktoś chce to jako prywatną wiadomość do mnie.
Ja zbiorę te informacje i wspólnie podejmiemy decyzje na spotkaniu.
Myśle, że trzeba to zrobić teraz ponieważ jeśli Białkowski zaakceptuje podział pracy to będzie chciał od razu poznać kto co robi, więc lepiej nie marnować czasu i być przygotowanym.
Omówmy się, niech każdy napisze co mu by najbardziej pasowało i doda przynajmniej jedną awaryjną opcje ( może być kilka ) |
|
|
marmw |
Wysłany: Wto 9:07, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
masz rację |
|
|
pioter |
Wysłany: Wto 0:46, 30 Paź 2007 Temat postu: Podział pracy! |
|
W tym miejscu przedyskutujemy podział pracy, chociaż oczywiście na ten czas wszelkie dyskusje trzeba zostawić na później do czasu zebrania większej wiedzy na ten temat.
Na ten czas podział pracy widzę tak :
1 osoba będzie pracowała nad szkieletem programu i koordynowała wdrażanie projektów pozostałych osób oraz zbierze wszystkie informacje o działaniu silnika i zbuduje główny kod. Zdobedzie także częściowe informacje o pozostałych częściach projektu na poziomie wiadomości potrzebnych do zaimplementowania pracy innych osób w kodzie główym
1 osoba będzie się zajmować teksturami : przygotuje je, a także zdobędzie informacje o różnych sposobach teksturowania i optymalizacji tekstur oraz będzie probowała wprowadzić je do projektu.
1 osoba zajmie się wykonaniem modelu wydziału : albo za pomocą planów które udostępni nam Białkowski ( reszte sama bedzie musiała opracować w oparciu o znajomość wydziału ) za pomoca mapy wektorów albo za pomocą Blendera. W pierwszym przypadku trzeba będzie prawdopodobnie przeliczyć wszystkie wektory budujące model ( bo obiekty w np. Crystal Spacie bubuje się w oparciu o wektory )
1. osoba zajmie się przygotowaniem świateł ( z tego co mi się do tej pory udało dowiedzieć jest to dość rozbudowany temat w Crystal Space ) oraz dowie się czego się da na temat oświetlenia w 3d i będzie się starała optymalizować i wykorzystać różne rodzaje i techniki oświetlenia
1 osoba zajmie się algorytmami ruchu naszej postaci głównej oraz interakcją przedmiotów w naszym modelu ( otwieranie drzwi itp ) Będzie to praca zarowno na poziomie kodu jak i wymyslenia sposobu ruchu postaci oraz animacji interaktywnych obiektów.
Tak wstępnie wydaje mi się że mógł by wyglądać podział obowiązków, ale wszystko może ulec zmianie jak tylko nasza wiedza na temat projektu ulegnie poprawie. Na razie 2 osoby zadeklarowały pracę nad teksturami ( Emil i Marcin ) ale jak już wspomniałem na razie ten temat nie ma sensu. Proponuje za tydzień przeprowadzić dyskusje na forum a za 2 tygodnie na zjeździe podejmiemy decyzje o podziale ról i skonsultujemy ją z Białkowskim. |
|
|