www.gpwinfo.fora.pl
forum inwestorów giełdowych
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.gpwinfo.fora.pl Strona Główna
->
materiały
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Dane użytkowników
Linkownia
materiały
projekt
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pioter
Wysłany: Pon 15:22, 12 Lis 2007
Temat postu:
Acha a to jest link do strony projektu blender2crystal:
http://b2cs.delcorp.org/index.php/Main_Page
pioter
Wysłany: Pon 15:09, 12 Lis 2007
Temat postu: Model ( materiały i informacje dla tej części projektu )
Zainstalowałem dzisiaj Blendera i inne potrzebne programy na Windowsie zgodnie z wskazówkami z tej strony :
http://b2cs.delcorp.org/index.php/ArtistInstall
Wszystko się pięknie zainstalowało i testowo sprawdziłem jak wyglądają eksportowane pliki z Blendera do Crystal Space.
Muszę powiedzieć, że wyniki przerosły moje oczekiwania!
Eksportowane pliki tworzą archiwum zip w którym są XMLowskie pliki przedstawiające model ( dokładnie takie o jakich mówiłem ) więc jest wszystko tak jak powinno być i część tej część projektu o którą się bardzo bałem jest już załatwiona. Na początku myślałem, że awaryjnie trzeba będzie spisać gdzieś te wektory żeby potem można wprowadzić je do Crystala ręcznie, ale to już nie aktualne
Można normalnie używać blendera z tą wtyczką, i spokojnie tworzyć projekt bez żadnych ograniczeń. Potem wyeksportować pliki do Crystal Space, a ja już je umieszczę w kodzie tak jak będzie trzeba.
Zatem Emil - masz fuksa
A na dodatek jest jeszcze coś, gdyż można podczas eksportu obejrzeć jak będzie wyglądał model w silniku Crystal Space ( wybierając opcje run ). Pozwala na to prekompilowany program do przeglądania takich modeli z Crystal Space. Niestety ma ograniczone możliwości, ale zawsze coś.
Trzeba by zwrócić uwagę czy nie dałoby rady dodać świateł na poziomie blendera aby potem je w kodzie tylko lekko podrasować. Zawsze to mniej roboty dla kolejnej części projektu
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin