|
www.gpwinfo.fora.pl forum inwestorów giełdowych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pioter
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno
|
Wysłany: Śro 14:17, 14 Lis 2007 Temat postu: Tekstury ( materiały i informacje dla tej części projektu ) |
|
|
No dobra otworzyłem ten temat, bo miałem zamiar podzielić się pewną uwagą i problemem z jakim się spotkałem.
Chodzi mianowicie o to, że jak nakładam tekstury ścian w jakimś pomieszczeniu to Crystal Space nakłada je kafelkowo. I to w większości przypadków widać, że ściana jest poszatkowana.
Dlatego aby ustrzec się takiego efektu obrazki z teksturą ściany powinny mieć płynne przejście. Czyli jakby np umieścić 2 takie kwadraty z teksturą obok siebie to nie powinno być widać gdzie się jedna kończy a druga zaczyna ( jako grafik chyba wiesz o co mi chodzi ). Trzeba zrobić krawędzie tekstury tak, aby takie przejście było, czyli dla grawędzi :
gorna <=> dolna
lewa <=> prawa
Zobacz co da się zrobić w tej sprawie i najlepiej, zebyś miał jakąś przykładową teksturę na następny zdjazd abym mógł wrzucić ją do przykładowego pomieszczenia i żebyśmy zobaczyli jak wyszła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmw
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: Śro 18:14, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Co do tekstur to ich nakładanie będzie się odbywało raczej na poziomie Blendera, tzn. jak będzie gotowy model to na ten model będę mógł nałożyć tekstury. C
Teraz dokładnie nie pamiętam co i jak ale niedawno czytałem o metodach nakładania tekstur w Blenderze ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pioter
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno
|
Wysłany: Śro 18:37, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No to chyba dobrze co ?? Nie wiem jak to będzie współgrać w Crystal Space, ale oczywiście przeprowadzimy testy na próbnym modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|